Følgere

Translate

lørdag 20. april 2019

Kort med tags


Jeg har som mange andre kastet meg over disse diessettene fra StudioLight som stanser ut kort og tilhørende paneler. Her er en av variantene jeg har kjøpt av disse settene.


På dette kortet har jeg valgt å lime igjen sidene med en bit kartong og laget en tag som går inn i bunnen, og en som går inn på toppen.

Jeg har brukt ark og doily-dies fra Papirdesign, blomster-og diesett fra Kort & Godt for å lage de store blomstene, gratulerer-dies fra Kaboks og et motiv fra Emmanuelle Colin.


Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:
Blomster: R81, 83, 85, 89
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hår: E50, 53, 55, 57


Den store tagen på bunnen har fått et stempel fra Kort & Godt embosset med hvitt embossingpulver.


Og den lille tagen på toppen er stemplet med et tekststempel fra Papirdesign og sommerfugl-stempler fra Kort & Godt. Jeg har brukt gavekort-diesen fra Papirdesign for å lage en kile til gavekort.

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordring:


Da ønsker jeg dere en strålende påskeaften


1 kommentar:

  1. Meget fint og feminint kort .tak for dit bidrag hos scrap from your heart . Hilsen dt-Malene

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)