Følgere

Translate

fredag 31. juli 2020

Sommerlig bursdagskort/summery birthday card (DT CMN)


Det er sommer og forhåpentligvis sol og herlige temperaturer ute. Hva er vel bedre da en en iskald leskende drikk?! Dette kortet har jeg faktisk hatt liggende en god stund, men nå har det kommet fram til mottakeren som er min niese som fylte 19 år tidligere denne måneden, og da kunne jeg endelig publisere det.
Is is summer and hopfully you all have nice sunny weather. What is more soothing than a ice cold beverage on a hot day?! I actually made this card a while ago, but now it has finally reached it´s receiver which are my niese who turned 19 this month. So now it´s ok to publish it.


På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja design, blomster som jeg har laget av Heartfelt sett, og fra Kort & Godt, tekstdie fra Papirdesign, bånd og pyntebær fra Kort & Godt, rammedies fra StudioLight og tagdies CreaLies. Skiltet i metall er fra Prima. På innsiden har jeg brukt et herlig stempel fra Papirdesign.

Motivet fra Cute as a Button er fargelagt med følgende Copic Markers:
The digistamp from Cute as a Button is colored with theese Copic Markers:
Hud/skin: E11, 13, 21, 50, 51
Hår/hair: E41, 42, 43, 44
Lepper/lips: E00, 33, R02
Genser/sweather: BG70, 71, 72, 75, 78
Skjørt/skirt: W00, 0, 1, 3
Glass & isbiter/glas & icecubes: B00, 000, 0000


Da håper jeg dere har en herlig sommerdag 
I wish you all a loveley summer day
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)