Følgere

Translate

mandag 27. juli 2020

Sommerfølelse / summer feeling (DT CMN)


Denne uken er det min tur å inspirere i Copic Marker Norge-bloggen og jeg begynner med en fargerik sommerfugl. Temaet for sommerens utfordring er sommerfølelse, og hva gir vel mer sommerfølelse enn en nydelig sommerfugl?!?

This week it my turn to inspire at the Copic Marker Norway blog, and I´ll start with a colorful butterfly. The theme for this summers challenge is summer feeling, at what give you more of a summer feeling than a beautiful butterfly?!?


Første gang jeg så dette stemplet som heter «Transformation» fra The Ton, visste jeg at jeg bare måtte ha det. Siden ingen i Norge fører dette merket (såvidt meg bekjent) ble det ganske dyrt med høy dollarkurs og høye fraktkostnader, men det var definitivt verd det. Jeg elsker stemplet og siden det er mulig å kjøpe en tilhørende die er det helt perfekt. 
Mønsterarket er fra StudioLight og tekstdien er fra Papirdesign.

The first time I saw this gorgeous stamp called «Transformation» from The Ton, I instantly knew I had to have it. Since it was nowhere to be found in Norway I had to order it for the US. But it was definetly worth the prize and the shipping cost. I´m totally in love with it. And since a coordinating die also is awalible, 
it´s perfect.
The pattern paper is from StudioLight and the text die is from Papirdesign. 

Jeg har brukt følgende Copic Markers til å fargelegge dette stemplet:
I used the following Copic Markers to color this stamp:
Sommerfugl/Butterfly: B0000, 00, 32, 34,37,39, V01, 06, 17, 09, BV08
Blomster/flowers:
Blå/Blue 1: B0000, 12, 14, 37
Blå/Blue 2: B21, 24, 28
Lilla/Purple 1: V01, 12, 15, 17
Lilla/Purple 2: RV63, V17, BV08
Green: G40, YG61, YG63, G99


Da håper jeg dere ble litt inspirert til å lage noe med skikkelig sommerfølelse!

I hope you found some inspiration to make something with a real sumnmer feeling!

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)