Følgere

Translate

lørdag 5. september 2020

Bountiful Magnolias - The Ton (DT SG)


Etter at Scrappegarasjen tok inn de nydelige stemplene fra The Ton og de jeg bestilte fra dem dumpet ned i postkassen min, har jeg tilbragt en god del tid på scrapperommet mitt sammen med tusjene mine. I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget der jeg har brukt det nydelige stemplet Boutiful Magnolias med tilhørende die. Jeg rett og slett elsker stempler som har tilpassede dies.


Siden stemplet er relativt stort ønsket jeg at det ikke skulle være så mye pynt ellers på kortet. Jeg har kun satt på noen enkle enamel dots fra Altenew og en tekst-die fra Kort & Godt som er stanset ut i mosegummi. Jeg hadde ikke en passende farge på mosegummien, så jeg farget hvit mosegummi med en Copic-tusj (C7). Mønsterarkene på dette kortet er fra Papirdesign. Motivet stemplet jeg med Distress Oxide, det anbefales ikke, da det kladdet til spissene på tusjene. Distress ink fungerer fint, men Oxide har nok noen partikler i blekket som fester seg til spissen. Men det er sånn man lærer av.


Motivet er fargelagt med disse fargene:
Store blomster: RV000, 91, 93, 95, 97 (hjemmelaget), 99
Små blomster: RV93, 95, 97
Bær: RV000, 93, 95, 97, 99
Blader: BG90, 93, 96, 99


Da ønsker jeg dere en kjempefin helg

Kristina

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)