Følgere

Translate

torsdag 24. september 2020

Shop till you drop - Colorado Craft Company Lovley Legs (DT SG)

 

Her kommer enda et kort med stempler fra Lovley Legs-kolleksjonen fra Colorado Craft Company.  Jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i disse Lovley Legs-stemplene så det kommer garantert mange flere av de inn i samlingen min og da dukker de opp her i bloggen før du vet ordet av det.


Rundt motivet har jeg svertet med Distress oxide, men jeg klarer ikke å huske hvilken farge jeg brukte.
Her har jeg brukt ark fra StudioLight, diverse gamle blomster, pyntebær og et teststempel fra Kort & Godt, dies fra Simple and Basic og Spellbinders, og dotter fra Altenew. 

Motivet er fargelagt med Copic Markers og det er disse fargene jeg har brukt:
Hud: E000, 00, 04, 11, 21,
Genser: V000, 01, 05, 06
Bukse: B91, 93, 95, 97, 99, W3
Handleposer: R81, 83, 85 
Y11, 15, 17, E15 
G40, YG61, YG63, G99
B93, 95, 97, 99

På innsiden har jeg brukt en dies fra Spellbinders, og fra Simple and Basic og et tekststempel fra Papirdesign.

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)