Følgere

Translate

tirsdag 3. november 2020

Gratulerer som pensjonist

 

Selv om det er seint på høsten nå og vinteren er rett rundt hjørnet, tåler vi vel et litt sommerelig kort?
I april fylte min far 67 år, men han ventet til ferien før han gikk over i pensjonistenes rekker. Jeg laget dette kortet til ham i den forbindelsen, men har helt glemt å legge det ut her på bloggen. 


Her har jeg brukt diverse metallpynt, Prills, ark fra Authentique og FabScraps, tekster på kraft fra Studiolight og tekststempel fra Kort & Godt. Tekststemplet er embosset med kobber embossingpulver.
Motivet er fra Make it Crafty og er fargelagt med følgende Copic Markers:
Hud: E11, 21, 50, 51
Skjegg: E53, 57, 59
Hatt/shorts: E81, 84, 87, 89
Skjorte/sandaler: E13, 15, 18, 29



Jeg ønsker dere en fantastisk dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)