Følgere

Translate

søndag 1. november 2020

Holiday trio - The Ton, Julekort i utradisjonelle farger (DT CMN)

 

I dag er en ny utfordring ute hos Copic Marker Norge og dette er mitt bidrag. Jeg hadde egentlig tenkt å bruke et annet bidrag, men da det ble ferdig passet det ikke helt til temaet, det ble nemlig et bursdagskort. Temaet for denne månedens utfordring er Alt er lov, med valgfritt tema vinter/jul. Så da måtte jeg heller gjøre ferdig dette kortet som jeg begynte på tidligere denne uken. Det er jo litt gøy å lage julekort i litt utradisjonelle farger, det ble sannelig dette.


Her har jeg brukt ark fra Studiolight, rammedies fra Simple and Basic og jeg har laget poinsettiaene ved å bruke to forskjellige sett fra Heartfelt Creations. I midten av blomstene har jeg brukt Prills.


Motivet er et stempel fra The Ton som jeg har stemplet med Memento Summer Sky, og det er fargelagt med følgende Copic Markers:
B00, 01, 02, 04, 06
C00, 1, 3

På innsiden har jeg brukt en nydelig tekst fra Kort & Godt.


Da håper jeg dere blir med på utfordringen vår og at dere får en fantastisk første novemberdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)