Følgere

Translate

lørdag 1. mai 2021

Blomsterkort med Sweet Magnolia - Heartfelt Creation (DT SG)


Det er vår og det begynner å blomstre for alvor ute, og i her i bloggen er det på samme måten. Jeg er virkelig inne i en blomstrende periode nå og storkoser meg med både nye og gamle blomstersett fra Heartfelt Creations. På dette staffelikortet har jeg blant annet brukt det rykende ferske Sweet Magnolia-settet som kom ut forrige uke. Og ja jeg elsker dem. De blir helt nydelige. 


Jeg har laget Magnoliaene både i Vellum som er farget med Distress Oxide og med akvarellpapir som er farget med Distress ink. I tillegg til Sweet Magnolia har jeg brukt Tweet Cherry Blossoms og Oakberry Lane.

Arkene jeg har brukt er fra Kaiser Kraft. Jeg kjøpte et kit som kom i en praktisk plastboks, og jeg kjøpte det egentlig fordi jeg ville ha boksen, men så var det jo veldig fine ark oppi også som jeg nå endelig har fått brukt. 

Sirklene er dies fra Simple and Basic og tekststemplet er fra Papirdesign. Alle blomstene og tekststemplet er embosset.


Da ønsker jeg dere en strålende helg og Scrapbook day

Kristina 


1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)