Følgere

Translate

lørdag 15. mai 2021

Hipp, hipp hurra i rødt, hvitt og blått (DT CMN)

 

Det er nå bare to dager igjen til 17. mai og da må vi jo feire litt. Denne månedens frivillige tema hos Copic Marker Norge er Hipp, hipp hurra (gjerne i rødt, hvitt og blått) og jeg har enda et inspirasjonsbidrag til denne utfordringen. 
Denne gangen har jeg gått all in i å bruke nasjonalfargene våre i anledning av den kommende nasjonaldagen. 


Mønsterarkene og teksstempelene er fra Papirdesign. Jeg har laget egne Asters med Wild Aster-settet fra Heartfelt Creations og så har jeg spedd på med noen små røde (gamle) blomster. Astersene er stemplet med Memento Summer sky og farget med Distress Oxide Stormy sky. Jeg har brukt Prills Blue Jean Baby til blomsterfrø. Rundt motivet har jeg stanset ut en «bobledie» fra Memory Box i maskeringsark og svertet med Distress Oxide Stormy Sky. Jeg har gjort det samme på panelene på innsiden. Bannerdiesene jeg har brukt er fra Kort & Godt.


Motivet fra Saturated Canary/Krista Smith er fargelagt med følgende farger:
Genser/øyne: B91, 93, 95, 97, 99
Glass: C00, 1, 3, 5
Vin: R56, 59, RV99
Hud: E000, 00, 11, 21, 04
Hår: E21, 25, 29
Lepper: E00, 33, R02


Da ønsker jeg dere en stålende feiring av nasjonaldagen

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)