Følgere

Translate

lørdag 8. mai 2021

En muffin er vel aldri feil (DT CMN)


I dag deler jeg faktisk et kort helt uten blomster! Men jeg syntes at det stor motivet fortjente å få passen for seg selv.
Denne månedens frivillige tema hos Copic Marker Norge er Hipp, hipp hurra (gjerne i rødt, hvitt og blått) og jeg fikk så lyst å fargelegge denne muffinsen til den utfordringen. Jeg fargela den for i alle fall et par måneder siden, men slet skikkelig med å få den på et kort. Det jeg synes var vanskelig var å finne et passende mønsterark, inntil ei scrappevenninne fant fram dette eldgamle arket (fra 2006) fra Daisy Bucket Designs, som hun mente at jeg burde bruke. Og det fungerte jo kjempefint.


Motivet er fra Colorado Craft Company og er fargelagt med følgende Copic Markers:
Jordbær: R14, 35, 36, 59, YG01, 61, 63, 67 og G28
Krem: BV20, C00 og C1
Muffin: E30, 34, 35, 37, 39 og 49
Muffinform: B0000, 00, 32, 34, 37 og 39

Både tekstdiesen på forsiden og tekststemplene på innsiden er fra Kort & Godt.


Da håper jeg dere får en strålende og kreativ helg

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)