Følgere

Translate

onsdag 4. januar 2023

Et neverending kort fra 2021…


Da jeg skulle lage innlegget som oppsummerte 2022 oppdaget jeg (og jeg visste det jo egentlig) at jeg hadde en del kort og prosjekter som jeg ikke fikk blogget i løpet av fjoråret. Jeg hadde en lang periode der helsa ikke spilte på lag og da lå blogginga litt brakk. Men det har jeg tenkt å forhåpentligvis på rettet på i løpet av 2023, både ta igjen noe av det tapte, men også prøve å holde bloggen ajour. Det er et av mine nyttårsforsetter.


Så da starter jeg det nye året med friskt mot og blogger et av julekortene som ble sendt i desember 2021. Den julen hadde jeg skikkelig dilla på neverending kort, både fordi de var veldig gøye å lage, men også fordi de er veldig postvennlige, de må jo tross alt være ganske flate for å kunne brettes rundt og rundt.

På dette kortet brukte jeg veld bare ark fra Maja design. På forsiden brukte jeg en god jul-die fra Papirdesign og en nissesletde-die fra Joy! Crafts. 


På første innside brukte jeg et stempel fra Papirdesign og vottedies fra …


På neste side er det to stempler, et fra Kort & Godt og et fra North Star og julekule-die fra Whimsy.


Baksiden er helt enkel med et fint bilde fra et mønsterark og mitt personlige stempel.

Kristina 


1 kommentar:

  1. Du er rågod på å få alle sidene på alle neverending kortene dine til å bli så utrolig fine 😍! Syntrs det er vanskelig. Kan nok hende jeg må bruke litt tips fra dine 🙊❤!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)