Følgere

Translate

søndag 1. januar 2023

Takk for året som har gått



Da er 2022 historie, og viskes ut, men ikke fra minnene våre. Uansett hvordan året har vært vil vi ta det med oss og sette pris på de gode minnene og lære av de mindre gode. Nå står et nytt år med helt blanke ark foran oss og jeg håper dere får en strålende år alle sammen.

Jeg starter det nye året med et tilbakeblikk på året som har gått i bloggen min. Det har vært et år der kreativiteten har ligget litt brakk i store perioder og jeg har nok ikke vært så aktiv på bloggen min som tidligere år. Men noen innlegg har det nå blitt og jeg har sett igjennom listen og funnet fram til topp 10 med flest visninger.

Plass nr 10

Denne plassen går til en tutorial jeg laget for Copic Marker Norge, nemlig steg for steg fargelegging av is. Jeg valgte å fargelegge en utstanset is for å vise at man ikke alltid må fargelegge stemplede motiver, men at utstansede ting likeså godt kan fargelegges. 

Du kan lese hele innlegget og tutorialen HER


Plass nr 9

Denne plassen går til et julekort. I fjor (som i år) var jeg ikke lei av julekort når jula var over og jeg fortsatte å lage julekort et godt stykke utover våren. Så her er et twist and pop-up julekort jeg laget i februar. Du finner all informasjon HER


Plass nr 8

På denne plassen finner vi et bursdagskort jeg laget i januar i fjor. Jeg ble inspirert av de fine arkene fra Maja design og fikk faktisk brukt noen blomster som jeg har hatt liggende i årevis, men som aldri passet til arkene. Hele innlegget finner du HER


Plass nr 7

Her finner vi en bryllupsboks som jeg laget til min bonussøster da hun giftet seg i november 2021. Det ble en eksplosjonsboks i grått og sølv. Du kan se flere bilder HER


Plass nr 6

På denne plassen er faktisk et av de ferskeste innleggene. Jeg laget dette kortet til ei god venninne som inspirerte meg til endelig å få laget et julekort med pepperkake-tema. Kortet ble laget nå i desember. Hele innlegget finner du HER


Plass nr 5

Her finner vi et av to nye tilskudd til julebyen min julen 2021, et vinkelhus med mange vinduer. Jeg innbiller meg at det kanskje er et hotell. Dette er faktisk det første innlegget mitt i 2022. Hele innlegget kan du lese HER


Plass nr 4

Og på plassen foran finner vi det andre huset jeg rakk å lage til min juleby, nemlig et litt mørkt dystert herskapshus. Inspirert at Walt Disneys Hounted house i Disneyland. Du finner alle bildene HER


Plass nr 3

Første pallplassering går til mitt første album som jeg laget i julegave til ei god venninne julen 2021. Jeg fylte det med bilder fra en av jenteturene vi har hatt og det ble satt stor pris på. Hele innlegget og mange bilder (før jeg satte inn bildene) finner du HER


Plass nr 2

Sølvplassen går til de nye bunadsvariantene jeg fikk laget før 17. mai. Det er alltid gøy å utvide reportoaret sitt og det fikk jeg gjort i forbindelse med en bestilling. Bilder av alle ser du HER


Plass nr 1

Gullplassen går, litt overraskende må jeg si, til et julekort som jeg laget i janauar i fjor. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det har fått så mange visninger som det har, for det er ikke noe spesielt med det. Men det er gjerne slik, det er ikke alltid de kortene jeg er mest fornøyd med som får mest oppmerksomhet. Heldigvis har vi forskjellig smak. HER kan du lese hele innlegget.


Jeg vil takke dere for alle kommentarer og likes gjennom året som er gått, og jeg setter stor pris på hver eneste en.

Da ønsker jeg dere alle et strålende og kreativt nytt år

Kristina 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)