Følgere

Translate

lørdag 7. januar 2023

Kakao og pepperkaker (DT CMN)


I år som i fjor er jeg ikke lei av å lage julekort selv om jula er over og julepynten er pakket bort for denne gang. Jeg kommer nok til å lage enda mange julekort før jeg blir lei, og godt er egentlig det, for de kommer godt med når en ny jul nærmer seg.


På dette kortet har jeg kost meg med både nye og veldig gamle ark fra Papirdesign. Snøfnugget er en die fra Tim Holtz, tekstdien er fra The Ton og koppen er en die fra Kort & Godt. Pepperkakene er stempler fra Craft Consortium. Og på innsiden har jeg brukt et stempel fra Kort & Godt. 

Jeg har brukt følgende farger på dette kortet:
Kopp: B91, 93, 95, 97, 99
Krem: W0, 1, 3, 5
Pepperkaker: E21, 23, 25, 27 + hvit pen til «glasuren»


På baksiden brukte jeg bare noen rester jeg hadde igjen etter at jeg hadde laget kortet.


 Da håper jeg det er flere enn meg som fortsatt er i julekortmodus, og jeg ønsker dere en kreativ helg.

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)