Følgere

Translate

torsdag 27. juni 2024

Et herrekort frem fra glemselen

   

Dette er et herrekort som jeg laget i fjor vår på treff i Stavanger. Jeg hadde helt glemt hele kortet og i går dukket det opp i en eske sammen med andre kort jeg også hadde glemt.


Her har jeg brukt et alfabet, hatt og jakkedies som alle er fra Tim Holtz. Dette alfabetet er veldig anvendelig for du har egentlig tre muligheter, å bruke både omriss og bokstav-fyllet sammen, bare fyllet eller bare omrisset. Arkene inni bokstavene er fra Papirdesign mens mønsterarket på selve kortet er en 6x6-blokk fra Craft Consortium. Gullarkene er fra Sizzix.


På innsiden har jeg brukt en rest av øl-ark fra Papirdesign til skrivefelt, og omrisset av bokstavene som ble til overs etter at jeg stanset ut bokstavene til forsiden.

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)