Følgere

Translate

mandag 17. juni 2024

Et trifold bryllupskort laget på kort varsel


Når man får ei bestilling på et bryllupskort litt sånn i siste liten, er det jo flaks at man allerede har en bryllupsserie som man er helt forelsket i 😂 Da er det jo bare å sette igang. Jeg fant inspirasjon til dette kortet på Bikubens blogg der Tove hadde laget et kort med dører på forsiden. Selv om kortene ikke har noen som helst likhet bortsett fra dørene, så er det jo sånn hjernen funger, man plukker opp litt hist og her 😉


Påforsiden har jeg brukt en tekstdie fra Papirdesign, som er stanset ut i burgunder kartong og embosset med vinrødt glitter embossingpulver.


Denne arkserien fra Mintay går i burgunder og teal, en kombinasjon jeg elsker, men på dette kortet har jeg holdt teal-fargen utenfor. Synes det passet best til et bryllupskort å holde det til brugunder og hvitt. Bak dørene finner man to utklippede elementer fra klippearket i samme serie.


På innsiden har jeg embosset en stempel fra North Star Design, og har stanset ut og embosset en «ja»-dies fra Rayher.

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)