Følgere

Translate

søndag 22. september 2024

Two fold panel card med Reprint (DT SG)

 

Denne helgen fyller Scrappegarasjen 10 år og dette kortet er et av inspirasjonsbidragene som jeg har laget til bursdagsfeiringen.
Dette kalles et Two Fold Panel Card og min mal finner du nederst i innlegget, HER


Alle arkene på dette kortet og motivet på forsiden er fra Reprints Girly-serie. Teksdien er fra Papirdesign og den diesen jeg har brukt til flappen er fra Simple and Basic.


Her har jeg brukt en tekstdie til fra Papirdesign. Og på innsiden har jeg stemplet en tekst fra Kort og Godt på Vellum. Teksten er stemplet med Victorian Velvet og embosset med klart embossingpulver.
Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg fester vellum uten at det vises. Svaret er enkelt, jeg limer den med noen små dråper lim og plasserer pynten strategisk slik at den dekker over limet. Som f.eks her har jeg limet noen dotter over for å dekke til. Men blomster, utklipp, diecuts eller lignende, kan også være utmerket kamuflasje.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)