Følgere

Translate

lørdag 10. november 2018

Shakerkort til et dåpsbarn


Jeg må jo innrømme at jeg har blitt litt hekta på hjemmelagde blomster med Heartfelt creations stempler og dies. I dag deler jeg et dåpskort med shakerboks og hjemmelagde blomster på. 


Arkene på dette kortet er fra Pion design, scalloped sirkel-diesen og frøbærerene i blomstene er fra Kort & Godt, barnevogndiesen er fra Marianne design og tekstdiesen er fra Scrapmagasinet. Alfabetdiesene jeg har brukt til å skrive navnet er fra Kaboks.

Blomstene (Heartfelt creations classic rose) er laget ved at jeg har stemplet omrisset av blomstene med er rosa embossingpulver med glitter i, fargelagt blomstene med copic markers, til slutt er de formet med den tilhørende plattformen. Det er stor fare for at det kommer flere innlegg med hjemmelagde blomster :-o


På innsiden har jeg brukt et tekststempel fra North Star Design.


Da ønsker jeg dere en strålende lørdag


2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)