Følgere

Translate

torsdag 15. november 2018

Venter på snøen (DT CMN)


Vi er kommet til midten av november og det er tid for en ny moodboardutfordring hos Copic Marker Norge. Denne gangen ser moodboardet slik ut:

Jeg har latt meg inspirere av fargene og julekulene. Dette er et julekort med både lukt og lyd av jul. Med stjerneanis og julekuler med bjellelyd blir det julestemning i stua.


Den lille krabaten på dette kortet venter på snøen, men det gjør ikke jeg. Det kan godt bare være grønt og fint ei god stund til. Her har jeg brukt ark fra FabScraps, tekststempel og bånd fra Kort & Godt. Perlene er fra Papirdesign, mens julekulene er ukjente. Chipboardet er fra Wycinanka og er embosset med hvitt embossingpulver. 

Motivet er fra Mo Manning og er fargelagt med følgende farger:
Hud: E11, 21, 40, 41
Lilla: V12, 15, 17, 09
Grått: C0, 1, 3, 5, 7, 9
Kjelke: E30, 31, 33, 40 


Da håper jeg at dere ble litt inspirert til å være med på denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge, og jeg ønsker dere en strålende dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)