Følgere

Translate

tirsdag 24. mars 2020

Enda et kort med Nordlandbunad på (DT Scrappegarasjen)


Da jeg la ut det forrige kortet med nordlandsbunad på forrige måned, gikk det ikke lang tid før jeg fikk flere bestillinger der folk ønsket kort med bunad på. Dette er den eneste som er ferdig pr. nå, men det kommer nok flere i nær framtid.


På dette kortet har jeg brukt ark, dies og noen blomster fra Papirdesign. Perler og perlestrå kommer fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg brukt en tekst fra Kort & Godt og jeg har brukt gavekort/-lommedies fra Papirdesign.


Jeg leverer dette kortet til Papirdesigns konfirmasjonsutfordring

Kristina

3 kommentarer:

  1. Digger bunadskortene dine! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Papirdesign denne måneden :-*
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Uendelige muligheter med disse bunadarkene, så flott :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT Rita

    SvarSlett
  3. Enda et kort fra deg. Ønsker det også her lykke til og takk for deltagelsen.
    Ha en fin dag!
    Klem fra DT Randi

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)