Følgere

Translate

lørdag 7. mars 2020

Tag til en konfirmant


I dag har jeg lyst å vise dere en tag som jeg har laget for en god stund siden, men som jeg har glemt å blogge.

Today I want to show you a tag I made a while ago that I forgot to publish here in my blog.


Jeg har brukt dies fra CreaLies for å stanse ut formen og tagen med skrivefelt på baksiden. Bildet fikk jeg av ei som var på samme treff da det passet så fint til fargene jeg hadde brukt. Tekstdiesene fra Papirdesign er stanset ut i glitterkartong. Arkene er fra Maja Design. Noen av blomstene er laget med stempel- og diesett fra Heartfelt creations.

I used dies from CreaLies to diecut the shape of the tag and the tag in the pocket on the back. I got the image from a friend I was crafting with when I made this. The text dies from Papirdesign are both diecut from sparkling paper. The design paper are from Maja Design. Some of the flowers are made from a stamp- and dieset from Heartfelt creations.


På baksiden har jeg laget en lomme som holder en tag med skrivefelt.
On the back I made a pocket that holds a tag to write a personal message on.

Kristina

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)