Følgere

Translate

lørdag 21. mars 2020

Konfirmasjonskort med eget motiv


Jeg har fått bestillinger på flere konfirmasjonskort og forrige helg kastet jeg meg rundt og kom skikkelig godt i gang med disse bestillingene. Nå er jo alle konfirmasjoner utsatt til høsten, og jeg har nok litt bedre tid på meg, men heldigvis går ikke kort ut på dato og kan fint ligge til høsten uten at de blir ødelagte.

I’ve been asked to make severeal confirmation cards and last weekend I started making theese. Now, because of the Corona virus all the confirmation seremonies has been posponed to fall, but luckily cards don’t have an expiration date and there is no problem storing them until fall. 

Dette kortet måtte jeg jobbe litt med. Jeg fikk nemlig bestilling på et konfirmasjonskort til ei jente som ikke har hår pga en sykdom. Det var ikke lett å finne noen motiv som passet til dette, så da endte jeg opp med å tegnet selv (!) En gang må være den første. Inspirasjonen fant jeg på Pintrest der jeg fant en tegning av Ariana Grande med caps på.

This card was a bit of a challenge for me. I was asked to make a card for a girl thats bold because of a disease. I couldn’t find a fitting image to use so I had to draw one my self (!) There is a first for everything. I found inspiration for the image on Pintrest where I found a drawing of Ariana Grande wearing a cap. 


Arkene, Frøken fin-diesen og noen av blomstene jeg har brukt her er fra Papirdesign. Noen av blomstene har jeg laget med Heartfelt sine sett. Lommediesen og rammediesen er fra StudioLight, mens «Til konfirmanten» er fra Kaboks.

I’ve used products from Papirdesign, Heartfelt Creations, StudioLight and Kaboks on this card.

Motivet er tegnet med Multiliner Warm Grey og er fargelagt med disse fargene:
The image is drawn with Multiliner Warm Grey and I used the following Copic Markers to color it:
Hud/skin: E11, 21, 50, 51, 71 (skygger/shadows)
Caps: B91, 93, 95, 97, 99
Øyne/eyes: C7, 5, B91, 93, 95
Lepper/lips: E33, 00, R02


Jeg leverer dette kortet til Papirdesign sin utfordring


Da ønsker jeg dere en strålende og virusfri dag
I wish you all a brilliant and virus free day.

Kristina

4 kommentarer:

  1. Wow! Så lekkert kort og sååå lekkert tegnet og fargelagt :-D
    Takk for ditt bidrag til Papirdesign sin utfordring :-D
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott kort! Og enda mer fantastisk at du har tegnet motivet selv! Jeg er så imponert! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Papirdesign!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Så fantastisk og veldig personlig kort, og til og med egendesignet motiv. Klapp, klapp, klapp :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT Rita

    SvarSlett
  4. Flott kort! Du er en mester på fargelegging!
    Takk for at du deltar på utfordringen og lykke til! :)
    Klem fra DT Randi

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)