Følgere

Translate

søndag 29. mars 2020

Gavesett til oppmuntring (DT SG)


I dag blogger jeg for Scrappegarasjen i Mandal og jeg har lyst å vise dere et gavesett som jeg har laget som en oppmuntring til noen som trenger det. Settet består av et lite flaske-kort og en magisk eske. Alle produktene her er fra Papirdesign, bortsett fra kvadrat-diesene som er fra Simple and Basic. En fullstendig oversikt over produktene jeg har brukt, finner dere HER.


Kortet er 10cm x10cm og jeg har brukt en av de flasketag-diesene med tekst fra Papirdesign og har bare brukt ringen, resten klippet jeg bort. Ringen ble så limt bak panelet inni kortet. Jeg hadde først tenkt å lage en flaskeskjuler, men den malen jeg fant på det, funket ikke til den chubby flaska her, så da ble det et kort i stedet.


Så laget jeg en magisk eske som det var mal på i det siste ordinære nummeret av Ett Trykk som kom ut i februar i fjor. Men denne gangen hadde jeg bestemt med for å ha både flaske og skilstemplet på, og derfor valgte jeg å lage en staffeliløsning oppå esken.


Oppi skuffen kan man legge noe man vet mottaker setter pris på, f. eks telys (det går akkurat fire stk oppi), sjokolade eller noe annet snadder. 

Flasken både på kortet og på esken er fargelagt med samme Copic Markers, men på esken har jeg stemplet med grått, mens på kortet er det stemplet med svart. 
Her er fargene jeg har brukt:
Flasken: R81, 83, 85, 87 (hjemmelaget), C00, 1, 3, 5, 7, 9
Skiltet: E71, 74, 77


Det som er magisk med denne eksen er at når skuffen dras ut kommer det ut en tag i andre enden. Gøy, ikke sant?!?


Da håper jeg dere alle har det bra og at dere vasker hendene ;-)

Kristina 

3 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)