Følgere

Translate

søndag 23. januar 2022

Julehus nr 2 i 2021

 

Dette huset som jeg laget før jul er veldig inspirert at Hauntet Mansion fra Disney World i Paris. Jeg har også en mistanke om at denne Mansion var i tankene til Tim Holtz da han designet noen av husdiesene sine ;-)


Jeg har laget dette huset av det nye diesettet som Tim Holtz kom med i høst. Jeg elsker at jeg kan velge selv hvor å hvilke vinduer og dører jeg ønsker å bruke, til forskjell fra de gamle der dører og vinduer er fast.


Til rekkverk har jeg brukt en die fra Memory Box som jeg har stanset ut i aluminiumstape og farget med Indian Ink.


Til bordkledningen brukte jeg et akvarellark som jeg farget med Distress ink Black Soot, Distress oxide Pumice Stone og Evergreen Bough. Etter at jeg hadde stanset ut delene embosset jeg de med den nye 3D embossingfolderen Mini Lumber fra Tim Holtz.


Gårdsplassen og terrassegulvene er embosset med en gammel embossingfolder fra Darice. Jeg har brukt tavlekritt for å få fram strukturen ekstra og slik at det ser mer ut som skriferstein.


På takene har jeg brukt Aleene`s Glitter snow.


På baksiden har jeg laget et lite tilbygg der jeg også har brukt aluminiumstape farget med Indian Ink. Jeg brukte Mini Cobblestone embossingfolder for å lage sturkturen.


  Da ønsker jeg dere en kreativ dag

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)