Følgere

Translate

mandag 24. januar 2022

Bursdag i brunt og blågrønt

 

Før jul kjøpte jeg denne nye ark-serien fra Maja design, men har ikke fått testet den ut før nå. Den er kanskje ikke i de fargene jeg bruker mest, men det er jo så gøy å utfordre seg litt. Og den er jo bare helt utrolig fin. Jeg digger disse fargekombinasjonene, kanskje dette blir en ny favoritt?


Jeg har brukt diverse gamle blomster som jeg hadde liggende. Gratulerer-diesen er fra Papirdesign, dottene er fra Simple and Basic og pyntebærene er fra Kort & Godt. Jeg har brukt vimpel-dies fra DieNamics og kvadrat-die fra Simple and Basic.


På innsiden har jeg brukt et nydelig tekststempel fra Norsk Stempelblad.


Da ønsker jeg dere en kreativ uke

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)