Følgere

Translate

lørdag 22. januar 2022

Mitt første album

 
I fjor høst begynte jeg på dette albumet etter inspirasjon fra ei god scrappeveninne. Jeg hadde ingen plan for albumet og da ble det ganske vanskelig å gjøre det ferdig. Men så dukket det opp en ide i hodet mitt, kunne dette bli en julegave til ei anna veldig god veninne? Vi har nemlig vært på en tur sammen for ikke veldig lenge siden (rett før Covid traff oss) og da fant jeg ut at det hadde jo vært koselig å gi henne et album med bilder fra turen vår i julegave. Og slik ble det.


Alle arkene jeg har brukt på dette albumet er fra Maja design, og de fleste er fra Tropicana-serien.
Jeg har brukt en masse forskjellige dies fra StudioLight, Kort og Godt, CreaLies, Elisabeth Crafts, Spellbinders, Papirdesign, Memory Box, Scrappmagasinet, Kaboks og sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå. 


Jeg har også brukt en masse forskjellige stemler med fine tekster som jeg følte passet til hun som skulle motta dette, de fleste er fra Kort & Godt og fra Papirdesign.


Alle sidene har forskjellige funksjoner, enten det er tags, lommer eller sider som kan åpnes. Jeg har brukt magneter og eller bånd for å holde de som kan åpnes sammen.


Disse bildene av albumet tok jeg før jeg har satt inn bildene, slik at jeg skulle slippe å sladde så mye. Og det ble satt inn bilder på de fleste tagene og sidene der det er tydelig at det er plass. Noen personlige hilsner ble det jo selvfølgelig også.




Permene er laget med chipboard/papp før de ble dekket med Bazzill og limt sammen.


Her er ryggen på albumet, pyntet med en sløyfe og et snøre med forskjellige perler i passene farger.


Da ønsker jeg dere en kreativ og nydelig helg

Kristina 



1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)