Følgere

Translate

onsdag 16. februar 2022

Et album som bryllupsgave


Denne måneden er det «Love»-måned hos Elis@beth’s Bygdescrapp på FB og vi i Scrappegarasjens designteam bidrar med inspirasjonbidrag til denne utfordringen. 


Jeg laget dette albumet i bryllupsgave til min bonussøster som giftet seg i november. De ønsket seg hjemmelagde gaver, da de har alt de trenger og ikke ønsket å registrere ønskelister i diverse interiørbutikker. Så etter litt grubling og inspirasjon fra gode scrappevenninner falt valget ned på å lage et album til brudeparet.
Bildene publiseres med godkjenning fra brudeparet.


Alle sidene er pyntet med flapper, tager, lommer ol. Jeg har en arkblokk fra Prima med rosegull-detaljer og har dermed også brukt en del rosegull-detaljer utenom også.


Jeg har brukt dies fra Studiolight, CreaLies, Spellbinders, Nellie Snellen, Papirdesign, Kort & Godt, ScrapMagasinet, Kaboks og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta.


Jeg har også stemplet en del fine tekster fra Kort & Godt og North Star Design, og de fleste har jeg brukt embossing på.


Albumet ble pakket i Cellofan og jeg laget et binderskort som jeg festet på sløyfen. 


Da er det bare å nyte kjærlighetens måned og håper dere fikk noe inspirasjon til å lage noe i kjærlighetens navn.

Kristina






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)