Følgere

Translate

fredag 11. februar 2022

Slimline bursdagskort med roser fra Aall & Create (DT SG)


For ca en måned siden hadde Scrappegarasjen både fysisk treff i butikken og digitreff for oss som ikke kunne delta. En av oppgavene var en bingo-oppgave der jeg valgte med ut linjen: Aall & Create, glitter og rosa, og slik ble dette kortet til.


Jeg har brukt ark fra Maja Design, motivet er fra All & Create og gratulerer-teksten er fra Papirdesign.


Blomstene har fått litt glitter på seg. De er selvfølgelig fargelagt med Copic Markers, og det er disse fargene jeg har brukt:
R11, R32, R43, R81 og B32 (bare under der det skulle være mørkest)
BG90, BG93, BG96, BG99


Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)