Følgere

Translate

tirsdag 8. februar 2022

Twist and Pop Up julekort (DT CMN)

 

Denne månedens tema hos Copic Marker Norge er Alt er lov med valgfritt tema rødt eller valentine, og siden jeg ikke pleier å lage valentineskort, falt valget naturlig nok på rødt. Og siden jeg fortsatt ikke er lei av julekort, ble det jammen meg et julekort denne måneden også. Kanskje jeg kan ha et håp om å fortsette slik resten av året, slik at jeg får nok julekort klare til utsending i desember?!?


På dette kortet har jeg brukt mønsterakr fra Maja design, jeg har laget Poinsettiaer av Heartfelt-sett, snøfnuggsirkelen er fra Yvonne Creations, og tekst-dien er fra Papirdesign.

Motivet fra Stamping Bella er fargelagt med følgende farger:
Rødt: R17, 37, 39, 80
Beige: E40, 42, 43, 44
Grønt: BG93, 96, 99
Grått: W0, 1, 3, 5
Snø: BV20, B0000
Brunt: E21, 25, 29


Jeg har jo laget twist and pop-up-kort tidligere med å kutte og brette selv, men i høst kjøpte jeg et diesett fra Nellie Snellen som kutter og lagerbrettelinjer på pop-up-mekanismen. Denne var veldig kjekk, for da behøver man jo ikke tenke ;-) 

Tekststemplene på innsiden er fra Kort & Godt og diesen med trærne er fra Marianne design.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)