Følgere

Translate

tirsdag 23. juli 2024

Brettekort med tilhørende gavepose til min bonusmor

   

Det begynner å bli en stund siden jeg sikret meg den herlige arkserien fra Reprint som heter «Guys», og er vel tenkt som en herreserie. Og når jeg endelig skal bruke den så velger jeg å lage et kort til en dame (hehe). Men det er så fint med denne serien er at det er en del maskuline temaer, men så er baksidene litt mer feminine.


Tagen på forsiden et dies fra StudioLight, bare at jeg har kuttet den sånn at den ble lengre enn den egentlig er. Kortet mitt måler 5x7 inch. Motivet er et KI-generert bilde.


Og så har jeg gått til innkjøp av noen punch boards, blant annet for å lage konvolutter som den jeg har brukt på innsiden av tagen, og gaveposen er også laget med et punch board. Synes det er skikkelig gøy.

Teksten på gaveposen, «lykkebobler»-diesen, bobler-flasken og stemplene brukt på flasken er fra Papirdesign. 

 

To av tekstene er fra Kort & Godt, mens den siste er fra Norsk Stempelblad.

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)