Følgere

Translate

mandag 8. juli 2024

Et lynkjapt kort med Pink Fresh

    

Jeg har en liten innrømmelse å komme med… Jeg har kjøpt ganske mange av disse settene med washitape, dies og stempel fra Pink Fresh Studio, men de fleste er uåpnet, og dette er det første kortet jeg har laget kun med de herlige utstansede delene. Jeg har brukt noe som supplement til annen pynt på kort tidligere, men dette er første gangen de har fått fullt fokus. Og jammen kom det godt med når man skulle ha et lynkjapt kort.


Her har jeg kun brukt en rosa base med et hvit panel som bakgrunn for de utstansede delene. Teksten fra Kort & Godt er embosset på vellum.


Jeg stanset to sett med deler slik at jeg også kunne pynte både innsidene og baksiden med disse delene. Teksten på innsiden er fra Norsk Stempelblad.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)