Følgere

Translate

onsdag 3. juli 2024

Sol + sommer = is (DT CMN)


Jeg fortsetter sommerinspirasjonsuka mi hos Copic Marker Norge med et slimlinekort i herlige sommerlige farger. Også motivet hører sommeren til.


Arkene er den nydelige «Lovley when you read»-kolleksjonen fra Craft O´clock. Jeg har brukt et wax-seal-stempel fra Papirdesign, bladswirl fra Cheery Lynn og «Gratulerer»-die fra Kaboks. Teksten og noen av swirlene er stanset ut i Velour-papir fra Gavlhuset.
Motivet er et digi-stamp fra Mayzy Arts og er fargelagt med følgende farger:
Hud: E000, 00, 11, 21
Grønt: YG61, 63, 67, G99
Blått: B91, 95, 97, 99
Hår: E21, 25, 29
Is: E42, 43, 44, W0, 1, 3
Øyne: B91, 97


På innsidene har jeg brukt en rammedies fra StudioLight og har stemplet en tekst fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)