Følgere

Translate

fredag 25. mars 2016

Alva med blått hår


I dag vil jeg vise dere et kort jeg laget til fargeutfordringen i Februarnummeret av Ett Trykk. Den utfordringen var virkelig farger utenfor min komfortsone, men jeg kom i havn til slutt.



Alle stemplene på dette kortet er fra North Star Design.
Her har jeg brukt Alva som er fargelagt med Copic Markers.


Jeg har også brukt hashtagstekster, og Hipp hurra-teksten er faktisk stemplet med Liquid Pearls. Jeg hadde ikke embossingpulver eller stempelpute som passet til disse fargene, så da fikk jeg for meg at Liquid Pearls må jo kunne brukes, og det gikk :-)


4 kommentarer:

  1. Kjempefint! Vakkert fargelagt..og teksten som du stemplet blei knallstilig ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Herlig kort, og synes du fikset den fargekombinasjonen helt herlig jeg. Og fargeleggingen er som alltid vannvittig bra :-)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)