Følgere

Translate

søndag 20. mars 2016

Følger nr 100 giveaway!

Jippiiii! I dag fikk jeg følger nr 100 i bloggen min og det nærmer seg 100 000 sidevisninger!  Så da er det det på sin plass med en feiring. 

Jeg setter kjempestor pris på alle som vil følge bloggen min og følge med på hva jeg produserer, og det er jo ekstra stas når dere legger igjen kommentarer!


Jeg vil derfor gi bort denne pakken med stempler og klippeark fra North Star Design, metallpynt fra Korthobby, buttons fra Papirdesign, perlekjede og assorterte sugerør, til en av dere.

For å være med i trekningen er alt dere må gjøre å legge inn en kommentar på dette innlegget 
Jeg setter selvfølgelig pris på om jeg får noen nye følgere, men det er ikke et krav.

Jeg trekker ut vinneren søndag 03.04 kl. 20.00. Alle som kommenterer før det er med i trekningen.

Og som en liten takk til DT-kollega i kaBoks, Maritha som ble følger nr. 100, sender jeg en liten overaskelse i posten til deg :-) 

60 kommentarer:

  1. Ser av kortene dine at du virkelig kan å fargelegge! Veldig pent utført og flotte kort. ��

    SvarSlett
  2. En flott blogg du har <3 Vært innom her ofte å drømt meg bort i dine flotte kreasjoner. Hadde vært veldig kjekt å få denne herlige pakken ;-)

    SvarSlett
  3. Alltid masse fint å se på bloggen din Kristina :)
    Veldig flott giveaway 😃 Og premier er alltid kjekt 😃😃
    God påske 🐣

    SvarSlett
  4. Gratulerer med så mange følgere ! Flott givaway :) Skikkelig fint det du lager - og spesielt glad for at du legger ut bilde av så mange innsider :) :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med så mange følgere ! Flott givaway :) Skikkelig fint det du lager - og spesielt glad for at du legger ut bilde av så mange innsider :) :)

    SvarSlett
  6. Hei og God Påske. Følger fast på alle kortene du legger ut og får mye inspirasjon til å lage mine kort. Håper jeg er den heldige vinner for der var det mye lekkert.
    klem Monica

    SvarSlett
  7. Flott blogg, fin giveaway og gratulerer med mange følgere! 😊
    God påske!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, og hipp hurra for deg. Du er kjempeflink og kreativ. Lykke til, blir nok ikke lenge før det er mange flere følgere på bloggen din :)

    SvarSlett
  9. Må vel innrømme at eg ikke er flink til å gå inn og sjekke blogg siden, men når eg finner noen linker du har lagt ut på Facebook pleier eg å gå inn og se. Du lager utrolig mye flott og eg takker for alle tips 😘 Ønsker deg en riktig god påske, og håper vi treffes igjen om ikke så lenge 😍

    SvarSlett
  10. Må vel innrømme at eg ikke er flink til å gå inn og sjekke blogg siden, men når eg finner noen linker du har lagt ut på Facebook pleier eg å gå inn og se. Du lager utrolig mye flott og eg takker for alle tips 😘 Ønsker deg en riktig god påske, og håper vi treffes igjen om ikke så lenge 😍

    SvarSlett
  11. Jeg synes du lager masse fine kort og blir inspirert av de :)

    Ønsker deg en fin påske!

    Veronique

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dine nye følgere, Kristina!
    Og takk for muligheten til å vinne en fantastisk flott giveaway!!
    Jeg er innom deg støtt og stadig, du lager så mye flott og er til stor inspirasjon :))

    SvarSlett
  13. Gratulere med 100 følgene og takk for at du deler alt det fine du lager😊

    SvarSlett
  14. Takk for alt du deler. Masse flott inspirasjon :-D

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med 100 følgere! Du har mye flott på bloggen din som gir mye inspirasjon :D

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med 100 følgere! Du har mye flott på bloggen din som gir mye inspirasjon :D

    SvarSlett
  17. Her var det mykje fint. God påske

    SvarSlett
  18. Du lager innmari fine kort, og det inspirere iallefall meg

    SvarSlett
  19. Er titt og ofte innom her i den flotte bloggen din og finner inspirasjon.
    Og vil gjerne være med på`den flotte`giveaway

    SvarSlett
  20. Veldig hyggelig å følge bloggen din, Kristina! Og veldig fin blog candy! God påske! 😎☀️🐣🐥

    SvarSlett
  21. Gratulerer :)
    Blir inspirert av alt det flotte du lager. Følger deg selvfølgelig ;o) God påske.
    Klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer med over 100 følgere! Du er utrulig dyktig og eg får alltid inspirasjon når eg ser det du skaper. God påske!

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 100 følgere :-) følger gjerne bloggen din :-) God påske :-)

    SvarSlett
  24. Så kjekt med 100 følgere....gratulerer OG riktig god påske ������

    SvarSlett
  25. Så kjekt med 100 følgere....gratulerer OG riktig god påske ������

    SvarSlett
  26. Kjempeflott blogg du har og riktig god påske :D

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne følge deg..alltid kjekt å kunne se i inspirerende blogger😄

    SvarSlett
  28. Litt rart at jeg ikke har lagt meg til som følger før, for jeg digger jo det du lager, og er jo innom og ser på det du tryller frem..Fargeleggingen din er magisk :)

    Men nå er jeg følger av bloggen, men jeg er desverre dårlig på å legge igjen kommentarer på blogg, bedre på facebook :) Ha ei nydelig påske, god klemm

    SvarSlett
  29. Så snill , vil gjerne vinne🙏🏼😀

    SvarSlett
  30. Fin giveaway :) og en veldig fin blogg :)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med mange følgere :-) Riktig god påske til deg

    SvarSlett
  32. Hei. Gratulerer med så mange følgere :) og heldig er den som vinner din give away :) Kjempefin blogg du har, masse bra inspirasjon å hente. Ha ei riktig god påske :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med 100 + følgere. Nydelige kort du lager. God påske 🐦🐥🐤🐣

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 100 + følgere. Nydelige kort du lager. God påske 🐦🐥🐤🐣

    SvarSlett
  35. grattis ---- ønsker meg og så mye fint du lager ;)

    smil fra monika

    SvarSlett
  36. En riktig god påske. Liker kortene du lager, er stadig innom å titter.

    May Britt S

    SvarSlett
  37. would love to win summer is coming for new ideas

    SvarSlett
  38. Gratulerer. Superkos med feiring, og herlig pakke du skal dele ut ;-)

    SvarSlett
  39. Gratulerer masse med 100 følgerne <3 Jeg digger bloggen din, stilen din og d du lager <3 Gleder meg til å følge deg fram mot de neste 1000 følgerne, og se alle de nydelige kreasjonene dine <3

    SvarSlett
  40. Du er en stor inspirasjon for meg og sikkert mange andre. ��

    SvarSlett
  41. Du er en stor inspirasjon for meg og sikkert mange andre. ��

    SvarSlett
  42. Du er en stor inspirasjon for meg.

    SvarSlett
  43. Som fersk scrapper er det til stor inspirasjon å finne en så lekker blogg :) Tror sannelig du har fått en ny følger jeg ;)

    SvarSlett
  44. Trodde virkelig jeg fulgte deg. Har syns du lage så mye fint helt fra æ datt innom denna hobbyen. Så gratulere med runde tall. Og lykke til videre. NÅ følger jeg deg i hvert fall :)
    (✿◠‿◠) Ma (Merethe)
    http://majaapia.blogspot.no/

    SvarSlett
  45. Gratulerer med mange følgere :)
    Jeg følger og digger det du lager! Takk for alt du deler, her og på FB.
    Ønsker deg og dine en finfin påske :)

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett
  46. Du er kjempedyktig og jeg ser alltid på det du legger ut og lar meg inspirere men må innrømme at jeg ikke er flink til å kommentere eller like.
    Gratulerer så mye med 100 følgere og håper du får mange fler.
    God påske :) Scrappehilsen fra Unni

    SvarSlett
  47. Gratulerer med mange følgere og mange sidevisninger! Blir spennede å følge med på hva du legger ut fremmover. Lagt meg til som ny følger.
    Ha en riktig god påske!

    SvarSlett
  48. Gratulerer med følgere og sidevisninger. du lager utrolig mye fint.
    En riktig god påske :)

    SvarSlett
  49. Flott blogg, følger deg gjerne. gratulerer med 100 følgere :-)

    SvarSlett
  50. Gratulerer med de hundre!

    SvarSlett
  51. Gratulerer med 100 følgere. Følger også gjerne bloggen din.

    SvarSlett
  52. Du lager veldig mye fint �� Jeg koser meg og får ideer på din side.

    SvarSlett
  53. Flotte ting du lager😁

    SvarSlett
  54. Flotte ting du lager😁

    SvarSlett
  55. Flotte bunadskort du har laget og flott giweaway :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)