Følgere

Translate

mandag 21. mars 2016

Verdens beste venn


Wow jeg er helt overveldet over responsen på giveawayen som jeg publiserte i går, og flere følgere har det også blitt :-) Tusen takk alle sammen og har du ikke blitt med enda, det er fortsatt god tid. 

I dag blogger jeg for kaBoks.
Da har jeg fått kloa i noen av nyhetene fra kaBoks. Det er kommet en del dies bestående av ord som man kan sette sammen slik man ønsker. De er i samme størrelse og samme font slik at de passer fint sammen med andre sett.


I dag har jeg lyst å vise dere et enkelt og kjapt kort som jeg laget med en gang jeg fikk disse diesene. Jeg måtte jo bare prøve de med en gang. Her har jeg brukt die-settet Verdens beste og vennskap, og satt sammen teksten verdens beste venn.


På innsiden har jeg testet ut to andre muligheter, bestevenner og vennskap. Disse diesene passer fint sammen med andre ord-dies fra kaBoks, f.eks. søster/bror, mamma/pappa.


6 kommentarer:

  1. Kjempefint kort!
    Nydelig embossingfolder du har brukt :))
    God Påske til deg!

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kort IGJEN! Enkelt, delikat og nydelig :)

    God påske til deg og dine :)

    SvarSlett
  3. Wow, så nydelig <3 Her er d en del dieser som jeg håper kommer hjem til meg (nærmer seg heldigvis bursdag ;) )! Det over borden, er det en dies også (det hvite) :) ?

    SvarSlett
  4. Tusen takk Ellen! Du får skrive ei lang ønskeliste, så dukker det sikkert opp noen godbiter :-) Det som er over borden er en embossingfolder fra Cuttlebug :-)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)