Følgere

Translate

torsdag 17. mars 2016

Hurra for deg som fyller ditt år



I dag har jeg lyst å inspirere dere med et herrekort jeg laget til skisseutfordringen i februarnummeret av Ett Trykk.


Både motivet og stemplet på forsiden er fra North Star Design. Motivet jeg har brukt har fra klippearket "Bildilla". Teksten "Hurra for deg" er embosset med Liquid Platinum embossingpulver og de mørke grå stjernene har fått litt klart embossingpulver på seg slik at de blir skinnende.

Arkene er fra Papirdesign og jeg må si at jeg elsker denne kolleksjonen. Metallpynten er fra Tim Holtz.

På innsiden har jeg brukt teksten "Ønsker deg en super dag" som også er et stempel fra North Star Design. Bildiesene er fra Marianne design.

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort med masse flotte detaljer!! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Åh, så kult! Digger å se røffe og tøffe kort, da man som oftest ser kort helt i den andre enden av skalaen...
    Takk for at du ble med på Papirdesigns marsutfordring!
    Klem fra DT- Renate

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)