Følgere

Translate

tirsdag 22. mars 2016

Enda et Art Deco - kort


Denne måneden er det Lag på lag som gjelder her hos Copic Marker Norge. Så da har jeg lyst å inspirere dere med dette Art Deco-kortet. Her er det i alle fall mange nok lag :-o


Da jeg fant dette motivet fra Crafts and me på Etsy, falt jeg pladask. Det er bare helt nydelig. 
Jeg har også forelsket meg i Art Deco-stilen, som jeg synes er helt fantastisk lekker. 
Noen kort lager man gjerne på en halvtime, hvis man ser bort fra tiden man bruker på fargeleggingen, men dette kortet var definitivt ikke et av dem. Det var litt av en utfordring for å få panelene like på hver side, men når man velger å lage vinkler som man ikke kan bruke dies til å kutte ut, får man vel skylde seg selv. Men det viktigste er at jeg ble rimelig fornøyd med resultatet, og synes at jeg traff stilarten.


Jeg kom jo inn i dette designteamet litt for seint til å bidra i utfordring #73, som var et inspirasjonsbilde som gikk i blågrønne toner. Men jeg ble veldig inspirert av det og valgte derfor å lage dette kortet i slike farger.


Her er fargene jeg har brukt på motivet:
Hud: E11-21-50-51
Klær/blomster: BG70-72-75-78
Lepper: RV91-95-99
Øyne: BG11-18
"Fjær": C5-7
Øyenbryn: E44 


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen hjertelig takk Véronique :-)

      Slett
  2. Fantastisk stil - nu blev jeg inspireret til at prøve selv. Tak og god påske! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuseb takk, May-Britt, og så kjekt at du ble inspirert. God påske til deg og (eller i alle fall det lille som er igjen av den)

      Slett
  3. Wow! Dette var virkelig flott!
    Alt her er bare lekkert; Stempelet, fargeleggingen, papirene og
    formene :)
    Du er kjempekreativ!
    Fortsatt god påske til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente, for denne fine kommentaren og alle de andre fine kommentarene du alltid legger igjen! Jeg er ikke alltid like flink å svare, men setter alltid stor pris på kommentarene dine :-) God siste rest av påske til deg også!

      Slett
  4. Herlig kort! Elsker alle lagene. Kjempefint farvelagt er det også :-)
    Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)