Følgere

Translate

tirsdag 26. april 2016

Fire kort til guttekonfirmanter


I år har det haglet inn med bestillinger på konfirmasjonskort. I dag vil jeg vise dere noen av dem. 
To fotballrelaterte, et dressjakkekort og et "vanlig" uten noe spesielt tema.



Her er et av de fotballrelaterte kortene. Her har jeg brukt klippeark og stempler fra North Star Design ark fra Papirdesign og metallpynt fra korthobby.no

På konfirmasjonskort lager jeg alltid pengelomme i en eller annen variant.



Her er det andre fotballkortet. Her har jeg igjen brukt stempler fra North Star Design og ark fra Papirdesign.



Her har jeg brukt stempler og klippeark fra North Star Design, ark fra Papirdesign og metallpynt fra korthobby.




Her er dressjakke-kortet. Jeg velger å ikke stemple noe på forsiden. Arkene på dette er fra Kort og Godt go fra Papirdesign.


Her har jeg brukt et stempel fra North Star Design på innsiden.



Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte konfirmasjonskort!
    Du her flink til å lage kort til gutter/menner :))

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte kort!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Virkelig lekre kort!

    Tusen takk for at du deltar i aprilutfordringen vår hos Papirdesign :)

    SvarSlett
  4. Veldig forseggjorte og flotte konfirmasjonskort!!
    Takk for flotte bidrag til Papirdesigns aprilutfordring.

    SvarSlett
  5. WOW ♥ Utrolig stilige konfirmant kort til gutter - kjempefin fargelegging, flotte detaljer og bruk av pengelommer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett
  6. Nydelig konfirmasjonskort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett
  7. Som alltid; her var det masse lekkert å beundre!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)