Følgere

Translate

mandag 18. april 2016

Til konfirmanten (DT bidrag for kaBoks)

IMG_0444
Her i gården går det utelukkende i konfirmasjonskort om dagen. Her har jeg laget et konfirmasjonskort i blått, der jeg har brukt både ark og dies fra kaBoks. Jeg synes disse blå arkene er så kule både til konfirmasjonskort, og til andre anledninger. Og jeg synes også de passer like godt til jenter som til gutter.
IMG_0441
På innsiden av konfirmasjonskort lager jeg alltid pengelomme i en eller annen variant. Her har jeg brukt en kantpunch bak panelet og så limte jeg bare panelet fast i bunnen og på sidene, og voila så har man en pengelomme. Svært enkelt og overhodet ikke tidkrevende :-)
På innsiden valgte jeg også å bruke gratulerer-diesen, med skygge bak.
IMG_0445
Her er linkene til produktene jeg har brukt på dette kortet:
Kaboks Gratulerer
Da ønsker jeg dere alle en strålende vår-uke.

4 kommentarer:

  1. Kjempefine ark og farger , flotte dies og oppsett. Et nydelig konfirmasjonskort, klem synnøve

    SvarSlett
  2. Hei.
    Kjempe fine kort. Hvordan får man lagt inn bestilling om du tar imot det? Er på jakt etter et par kort med Nordfjord bunaden. Mvh Eva
    Kontakt meg gjerne på tesse31@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei.
    Kjempe fine kort. Hvordan får man lagt inn bestilling om du tar imot det? Er på jakt etter et par kort med Nordfjord bunaden. Mvh Eva
    Kontakt meg gjerne på tesse31@gmail.com

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)