Følgere

Translate

mandag 4. april 2016

Konfirmasjonskort med hjemmelaget jeans-bakbrunn


I dag er det mandag og det er min tur til å inspirere i kaBoks-bloggen. Vi er nå godt i gang med april og konfirmasjonssesongen nærmer seg med stormskritt. Her går det i alle fall nesten utelukkende i konfirmasjonskort.


Denne gangen har jeg laget et konfirmasjonskort i blått og lilla. Arkene (bortsett fra jeansarket), stemplet og Til konfirmanten-dien er fra kaBoks. Jeansbakgrunnen har jeg laget med et jeansstempel fra Stampin up, gullpenn, hvit fargeblyant og Copic markers. Tutorialen jeg har brukt finner du her. Tekststemplet er embosset med hvitt embossingpulver.


Våren er for meg konfirmasjonskort-tid :-)

Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

For en med OCD light er jo formen på denne listen helt magisk ;-)

10 kommentarer:

  1. Herlig konfirmasjonskort, Kristina :)

    SvarSlett
  2. Så stilig kort! Jeansarket har du fått kjempegodt til! :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så stilig kort til konfirmanten og takk for at du er med på utfordringen hos Ppairplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort i fine farger og nydelig pyntet.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  6. Dette var også kjempeflott.
    Takk for at du edr med på Kreativ Hobby's konfirmasjon utfordring.
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  7. Herlig konfirmasjonskort med lekre farger og tøff design!
    Takk for at du er med og scrapper hos oss i Kreativ Scrapping:-)
    Hilsen fra DT Sigrid

    SvarSlett
  8. Flott!
    Takk for at du er med på utfordring hos Kreativ Hobby!
    DT-Heidi

    SvarSlett
  9. Virkelig et flott kort. Den skoen var kjempekul.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden:)
    Jeanett

    SvarSlett
  10. Kjempeflott kort og stilig joggesko! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)