Følgere

Translate

søndag 10. april 2016

Maritimt konfirmasjonskort


Da er tiden kommet for en ny utfordring hos North Star Design, og temaet er KONFIRMASJON. Det er jo tiden for konfirmasjoner nå og her i huset lages det kun konfirmasjonskort om dagen. Dette koret laget jeg imidlertid i fjor på denne tiden. Ei venninne ønsket et konfirmasjonskort til en av nevøene som er oppvokst i en fiskerfamilie og som er svært opptatt av dette. 



Ellers har jeg brukt ark fra Maja design, bilder fra Pixabay og internett, og metallpunt fra bl.a Tim Holtz.

Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

6 kommentarer:

  1. Lekkert konfirmasjonskort med en artig vri....
    Takk for at du er med på Kreativ Hobby's konfirmasjons utfordring.
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  2. Stilig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig kort, digger oppsettet, og de arkene der var helt fantastiske. Og jeg har shoppestopp på ark, så tror noen må binde hendene mine akkurat for øyeblikket ;-)

    SvarSlett
  4. Stilig!
    Takk for at du er med på utfordring hos Kreativ Hobby!
    DT-Heidi

    SvarSlett
  5. Herlig konfirmasjonskort i maritim stil! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort og stilige maritime detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)