Følgere

Translate

torsdag 28. april 2016

Konfirmasjonskort til håndball- og pianospillende jente


Dette kortet laget jeg for en venninne av meg, som skulle gi det til sin niese. Ylva som hun heter spiller både håndball og piano og venninnen min ønsket at begge tingene skulle være tema for kortet.


Stemplene jeg har brukt på dette kortet kommer fra en konfirmasjonsplate fra North Star Design med masse fine tekster, som også er på tilbud akkurat nå :-) 


De fleste arkene og alle blomstene er fra Papirdesign. Diesen med jenta er fra Kort&godt, piano-diesen er fra Memory Box, alfabetdiesene er fra kaBoks og diesen med teksten på er fra Spellbinders.




Jeg leverer dette til følgende utfordringer:


Da håper jeg dere alle får en kjempefin helg :-) 

9 kommentarer:

  1. Kjempe fint konfirmasjonskort :)

    Ønsker deg en fin dag!

    Veronique

    SvarSlett
  2. Flott kort, der du gjenspeiler mottakeren. De personlige kortene bli de beste!

    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Så flott kort. Veldig morsom vri på den ene diesen du har brukt, jeg har den samme, så nå fikk jeg flere ideer!
    Tusen takk for at du deltar på vår utfordring inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. Knallstilig kort:)
    Tusen takk for at du deltar på vår utfordring inne hos Papirplaneten:)
    DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort :) For ein stilig kombinasjon ♥
    Takk for at du deltek på utfordringa hjå Papirlosjen.
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  6. Kjempeflott og detaljrikt konfirmasjonskort.
    Du er så flink til å fange stemninger og beskrive mottaker i kortene dine.
    Takk for at du scrapper med oss i Kortomania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  7. Flott måte å få med begge temaene på!

    Tusen takk for at du deltar i aprilutfordringen vår hos Papirdesign :)

    SvarSlett
  8. WOW!! Knallstilig konfirmasjonskort!! Tusen takk for at du deltar på Scrappegarasjens utfordring denne gangen :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  9. Stilig !!!!
    Takk for at du er med på Kreativ Hobby's konfirmasjonsutfordring.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)