Følgere

Translate

mandag 20. april 2020

Årets bursdagskort til Pappa, 67 år!


Tenk, i dag fyller min far det magiske tallet 67 år, og han har bestemt seg for å gå av med pensjon om litt over en måned. Han skal jobbe ut mai, og starter sommeren som pensjonist. 
Siden pappa får bursdagkort hvert år klarer jeg ikke helt å huske hvilke typer kort han har fått, men jeg tror ikke han har fått en criss-cross kort tidligere, så da ble det det i år. Tutorial på denne varianten finner du HER.


Arkene jeg har brukt på dette kortet er fra Kaiser Craft, metallpynten er fra Tim Holtz, men tallene er jeg usikker på hvor de kommer fra. Gratulerer-diesen er fra Papirdesign. Skjellene er fra stranden jeg bor ved. Sidene holdes sammen med magneter fra Kort & Godt som er skjult under mønsterarkene.


Motivet er fra Infobilder og er fargelagt med disse fargene:
Blått: B91, 93, 97, 99 og W3
Sko og verktøykasse: C3, 5, 7, 9
Skiftnøkkel: C00, 5, 7, 9
Veske: E40, 43, 44, 47
Skjorte: W00, 1, 3
Hud: E11, 21, 50, 51
Hår: C1, 3

På innsiden har jeg brukt stempler fra Norsk Stempelblad og fra Kort & Godt. Stemplene fra Kort & Godt er embosset med Ranger Liquid Platinum embossingpulver.




Da håper jeg at pappa får en kjempefin bursdag i nord og så håper jeg at vi får feiret sammen til sommeren.

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)