Følgere

Translate

mandag 13. april 2020

Siste dag av Scrappegarasjens påskemaraton


I dag er vi kommet til påskens og også derfor Scrappegarasjens påskemaraton siste dag. I dag er det restepapiret som skal til pers. Her har jeg brukt den kule sko-diesen fra Papirdesign og den er faktisk genial til å få brukt opp litt rester av papir. Jeg har valgt å lage den med tre forskellige nyanser av blå bazzill og dermed gikk det med tre restebiter med til denne skoen. Jeg har spart på delene og har faktisk laget tre sko i de samme fargene, men som er satt sammen litt forskjellig. Så de kommer nok på et nytt kort om ikke så lenge.


Alle arkene er rester fra Papirdesign, stjernesirkeldiesen er også derfra. Gratulererdiesen er en av nyhetene som kommer fra Kort & Godt. Og så har jeg selvsagt brukt en StudioLightdies til å stanse ut formen på kortet og panelene.

På innsiden har jeg brukt gavkortdie og stempel fra Papirdesign.


Da håper jeg dere får en fin og kreativ dag og at dere får brukt opp noe av restepapiret etter påskens produksjon.

Jeg leverer dette kortet til Papirdesigns aprilutfordring, der temaet er Konfirmasjon.

Kristina

5 kommentarer:

  1. Herlig kort og elsker bruk av restepapir! Digger skoen, den er skikkelig kul! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Papirdesign!

    SvarSlett
  2. Superstilig konfirmasjonskort, som ga meg skikkelig flashback til Adidas-tida ;-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT Rita

    SvarSlett
  3. Den skoen er bare herlig, jeg elsker mine skodies :)
    Tusen takk for flott bidrag og for at du er med på Papirdesign sin utfordring. Lykke til!

    DT Mona

    SvarSlett
  4. Flott og stilig kort. :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til.
    Klem fra DT Randi

    SvarSlett
  5. Så stilig kort :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign.
    Klem fra DT Siv Anne

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)