Følgere

Translate

lørdag 11. april 2020

Dag 3 av Scrappegarasjens påskemaraton: skisse


Da er vi kommet til dag 3 av Scrappegarasjens påskemaraton og dagens oppgave er denne skissen:



Dette kortet er mitt bidrag til denne utfordringen. Her har jeg brukt motivstempel fra Aall & Create, som jeg synes er skikkelig herlig. Sirkeldiesene, edderkoppspinndiesen, tekstdiesen, tekststemplet og dottene er fra Papirdesign, arkene er fra Maja Design, kvadratdiesen er fra Simple & Basic og pilene er fra Tim Holtz. Testen er stanset ut i mosegummi.
Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene:
E40, 41, 42, 43, 44, 70, 71, 74, 77, 79
B91, 93, 95, 97, 99

Innsiden er ikke ferdig enda, men det kommer et bilde av den så snart jeg har fått gjort den ferdig ;-)

Da håper jeg dere kaster dere med på denne utfordringen. Fristen er kl. 10.00 i morgen, søndag 12.04.

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)