Følgere

Translate

lørdag 4. april 2020

Konfirmasjonskort i uvante farger


For et noen uker siden skulle jeg ha vært på Tønsbergtreffet, men siden mer eller mindre hele Norge stengte ned dagen før treffet skulle startet, måtte selvfølgelig dette treffet som alt annet avlyses. Men jeg hadde jo pakket en masse kit til dette treffet og blant annet hadde jeg pakket til en fargeutfordring som vi hadde fått se på forhånd. Dette er farger jeg normalt ikke bruker, men det er jo gøy å bli utfordret til å gå uten for komfortsonen innimellom. Og siden jeg hadde en plan på hvordan dette kortet skulle se ut, måtte jeg jo bare få laget noe med de fargene. Og det ble jo litt kult, eller hva?

Some weeks ago I was supposed to be at a lokal crafting gathering but because the hole contry got locked down the day before this gathering was supposed to start, the gathering was of course cancelled. But my bags where packed so I just had to make a card that was intended for a coloring challenge at this gathering. This are not colors I normally use, but is fun to leave the comfortsone. 


Motivet fra Make it Crafty er fargelagt med følgende Copic Markers:
The image is from Make it Crafty and I used the following Copic Markers: 
Hår/hair: BG15, 18, C7, 9
Grønt/green: YG03, 17, 25, 67 G29
Bukse/pants: B91, 93, 97, 99 W3
Hud/skin: E11, 21, 50, 51
Lepper/lips: E00, 33, R02


Arkene er gamle og det grønne vet jeg ikke produsenten av, men det «blå» er fra en Tim Holtz-blokk. Jeg har brukt masse forskjellige blomster og sugerør som jeg heller ikke vet hvor kommer fra. Tekstdiesen og dottene er fra Papirdesign, sommerfugldiesene er fra Joy Crafts og tekststemplet jeg har brukt på innsiden er fra North Star.

I’ve used at lot of old products that I don’t remember the brand name of. The bluish paper is from a Tim Holtz paper stack. The text die and enamel dots are from Papirdesign, the butterflies dies are from Joy Crafts and the text stamp I used inside the card is from North Star. 


Jeg ønsker dere en kreativ lørdag
I wish you all a creative saturday

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)