Følgere

Translate

torsdag 9. april 2020

Minikort av restepapir, dag 1 av Scrappemaraton med Scrappegarasjen


I dag ble Scrappegarasjens Scrappemaraton blåst igang og oppgaven i dag er en fargeutfordring. Dette kortet er mitt bidrag til den utfordringen. Jeg har bare brukt to av fargene på fargepaletten, da jeg fikk litt kort tid på meg til å lage bidrag, så ble det litt enklere enn om jeg skulle utfordret meg til å bruke flere av fargene. Men vi håper at mange blir med på denne maraton og at den kan bidra til at disse dagene med hjemmepåske blir litt bedre enn de ellers ville blitt.


Dette kortet ble faktisk påbegynt for flere måneder siden, men er nå endelig ferdig. Jeg har bare brukt restepapir på dette kortet. Noen av dem er fra Papirdesign, noen fra StudioLight og noen fra Maja design. Blomstene er laget av Heartfelt creations Flowering Dogwood sett og er farget med Distress ink. Teksten og button er fra Papirdesign mens pyntebærene er fra Kort & Godt. Tekstene på innsiden er også fra Kort & Godt.


Da håper jeg at mange av dere titter innom arrangementet og får litt inspirasjon til å bli med på oppgavene som kommer de nærmeste dagene. 

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)