Følgere

Translate

mandag 7. september 2015

Kort til en biker

Da Papirdesign kom ut med ny utfordring i går: maskulint/gutt/mann, tenkte jeg at jeg måtte se over kortene jeg har laget, men ikke blogget enda. Da fant jeg dette kortet som jeg laget i fjor vår engang, og det passet jo utmerket til utfordringen :-)


Jeg laget dette kortet baset på en skotskisse i Ett trykk. Arkene er fra Papirdesign, metallpynten er fra Tim Holtz og stemplene er fra North Star Design.


Beltet er laget av Grungepaper fra Tim Holtz og er malt med svart akrylmaling. Beltespennen er også fra Tim Holtz.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Kreativ Scrapping: favoritter (arkene er en av mine favoritter til guttekort, og metallpynt fra TH er en favoritt)



4 kommentarer:

  1. Lekkert også mye flott du hadde laget siden sist jeg var innom,
    klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig kort med herlige detaljer og spennende oppsett :D
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    Ha en flott helg :D

    - DT Kristine

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)