Følgere

Translate

tirsdag 1. september 2015

Sjokoladekort

Jeg rett og slett elsker disse sjokoladearkene til Papirdesign. Dette er mitt DT-bidrag til Nordsalten Hobbyklubbs utfordring - Sjokolade.


 Og hva passer vel bedre til sjokoladeark enn sjokoladestempler fra North Star Design??? Jeg syntes han gubben var så herlig at jeg bare måtte bruke ham. Ser ut som han har fått sjokolade i alle fall :-) Bildet kommer fra The Digistamp.


 Det stripede arket er fra Maja design og blomstene er fra WOC. I tillegg har jeg brukt aluminiumsfolie.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Savner rød og orange. Men et nydelig kort. Elsker det bildet! Takk for at du deltar hos kreativ hobby. Klem Katarina

    SvarSlett
  2. Det var dog et herligt kort!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  3. så tøft og røft kort , herlig motiv og flott sjokolade-effekt.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort.
    Selv om du har glemt å ta med rød og orange.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  5. Artig kort.
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby
    DT-Heidi

    SvarSlett
  6. Dette kortet er så artig.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)