Følgere

Translate

torsdag 10. september 2015

Kort til en musiker

I dag er en ny utfordring hos North Star Design ute, denne gangen er det denne skissen vi vil at dere skal bruke:


Her er mitt DT-bidrag og min tolkning av skissen. Skissen kan snus og vendes på, men den skal være gjenkjennelig. Jeg har valgt å være veldig tro mot skissen.


Trommis-stemplet er et helt rykende fersk stempel fra North Star Design som kommer for salg om ikke lenge. Ellers har jeg også brukt hashtagstemler og stjernestempel fra NSD.

Arkene er fra Papirdesign og gitaren er fra Korthobby.


Både trommis-stemplet og begge stemplene på innsiden er embosset med svart embossingpulver.
På dette kortet har jeg brukt dies fra DieNamics; som er en av mine store favorittdieser for tiden, Stiched Fishtail, og kantpunchen fra MS er også en av mine favoritt-puncher.


På innsiden har jeg også brukt to stempler fra North Star Design. Jeg synes diesen fra Spellbinders som jeg har brukt på innsiden er kjempefin, men den er litt uvant å bruke, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den slik at den kommer til sin rett. Mulig den passer best til CAS-stilen? Her hadde jeg i allefall litt flaks med at Gratulerer-teksten i arket passet akkurat i den stor firkanten :-) 


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Knall stilig herrekort :)
    Mange tøffe detaljer!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    Ha en flott helg :D

    - DT Kristine

    SvarSlett
  2. Så stilig herrekort :) mange flotte detaljer:)
    Henriette

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)