Følgere

Translate

lørdag 5. september 2015

Vindu mot høsten

Det er ikke mye som minner om høst i Stavanger, enda. Bortsett fra at mørket kommer tidligere og tidligere om kveldene. Men siden den ene etter den andre utfordringsbloggen kommer med høst som tema denne måneden, er det vel bare å innfinne seg med at høsten er rett rundt hjørnet, enten man vil eller ei. 

I kveld har jeg koset meg på scrapperommet med tre av mine favoritt-dies; vindusdien fra Marianne Design, stiched fishtail-dien fra Memory Box og Spellbinders-dien jeg har brukt på innsiden.


Maja designs kolleksjon Walking in the forrest, som jeg har brukt på dette kortet, er perfekt for kort med høsttema.


Dottene fra Papirdesign er også en stor favoritt. Trenger definitivt flere :-)


Alle stemplene på dette kortet er fra North Star Design og metallpynten er fra Korthobby. Det nydelige høstbildet fant jeg på Pixabay.com



Bak panelet på høyre side har jeg gjemt en tag som jeg har skrevet en personlig hilsen på baksiden av. Tagen laget jeg av to grunner: for det første fordi det ikke var plass til å lage et skrivefelt på innsiden, og for det andre fordi jeg bare måtte bruke Spellbinderdien på dette kortet, og siden bildet var for stort til å passe inni.


Etter at jeg hadde laget tagen, kom jeg på at jeg kan jo bruke dien til å lage en ramme rundt bildet ved på kutte deler av dien. Ganske fornøyd med ideen :-) Og det ble jo fint! Dessuten var det jo en fin måte å få brukt litt rester på.


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

10 kommentarer:

  1. Kortet ble helt nydelig!
    Smart idé å bruke deler av rammen som pynt, det gjorde seg bra :))

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Dette var WOW!!!! Knallstilig og super kult med vinduet!! Tusen takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert kort. Og vakkert bilde du har brukt. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Ja jeg sier også woooow Kristina :-) Et aldeles nydelig kort du har laget!!!
    Flott harmoni mellom fargene på bildet og resten av kortet og dekoren. Like gjennomført
    og flott på innsiden også. Heldig den som blir mottakeren av dette kortet.
    Den vindusrammen har jeg også men har ikke brukt den ennå. Nå fikk jeg inspirasjon
    til å finne den frem så kanskje jeg må lifte deg ;-)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort`O`Mania, og lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig kort!!!! Digger den Diesen du har brukt på innsiden! Hva heter den?

    SvarSlett
  8. Nydelig !
    Tusen takk for at du deltar i Korthobbyutfordringen :)

    SvarSlett
  9. Dette var nyyydelig....
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby
    DT-Heidi

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)